Eventet har redan ägt rum.

Seminarium

Forum för medierelationer: Digitala varumärken

Hur skapas ett tydligt varumärke? Hur ska man göra för att lyckas fånga och behålla sina målgruppers intresse i dagens digitala medielandskap?

Välkommen till ett seminarium där Försvarsmaktens kommunikationsdirektör Marcela Sylvander och Henrik Stampe, vd på reklambyrån Volt, delar med sig av sina erfarenheter om hur man bygger en digital plattform för sin målgrupp. Företrädare för ljudboksföretaget Storytel berättar hur de arbetar med sitt varumärke och hur de utvecklar nya digitala koncept som Storytel Original, böcker skrivna direkt för ljud.

Forskarna Oskar Broberg och Marcus Gianneschi redogör för hur marknadskommunikation blivit en central del av myndigheters och företags värdeskapande och hur digitaliseringen har gått hand i hand med varumärkets ökande betydelse.

Seminariet arrangeras inom ramen för SNS nätverk Forum för medierelationer och SNS Digitech Forum, som finansieras med stöd av Vinnova.

Har du en yngre kollega (under 35 år) som du vill introducera i SNS Nätverk? Vi erbjuder dig att ta med en kollega kostnadsfritt till detta möte. Mötesplatsen riktar sig till kommunikationschefer, informatörer och andra kommunikationsproffs bland SNS medlemmar, men även till övriga i SNS medlemskrets som är intresserade av kommunikationsfrågor.

Medverkande

Oskar Broberg, docent i ekonomisk historia vid Handelshögskolan vid Göteborgs universitet
Marcus Gianneschi, lektor i företagsekonomi vid Högskolan i Borås
Märta Langéen, Sverigechef, Storytel
Henrik Stampe, vd, Volt
Marcela Sylvander, kommunikationsdirektör, Försvarsmakten

Seminariet leds av Ilinca Benson, vice vd och kommunikationschef på SNS.

Anmälan och pris

Mötet är öppet för SNS medlemmar.* Avgiften för mötet är 595 kr. Moms tillkommer och avgiften faktureras. Anmälan sker via formuläret nedan. Vid avanmälan efter den 12 april, eller vid utebliven ankomst, debuteras avgiften. Antalet platser är begränsat. Meddela gärna om du inte har för avsikt att delta på lunchen.

Vill du använda förmånen att ta med en kollega kostnadsfritt? Kontakta Alma Zunic, alma.zunic@sns.se.

*Lista över SNS medlemmar/Information om medlemskap

Varmt välkommen!

Medverkande

<h4>Oskar Broberg</h4>

Oskar Broberg

docent i ekonomisk historia vid Handelshögskolan vid Göteborgs universitet

<h4>Marcus Gianneschi</h4>

Marcus Gianneschi

lektor i företagsekonomi vid Högskolan i Borås

<h4>Märta Langéen</h4>

Märta Langéen

Sverigechef, Storytel

<h4>Henrik Stampe</h4>

Henrik Stampe

vd, Volt

<h4>Marcela Sylvander</h4>

Marcela Sylvander

kommunikationsdirektör, Försvarsmakten